Att vakna och veta att man inte drömmde att lycko pillret är min<3

Heyhey :)
I Fredags hämtade jag Yumyum min hund, Det har nog ingen missat ;D Haha! ^^ Sen på Lördagen så lekte jag med Yumyum och sen på kvällen kom Jens och gjorde mig sällskap :) Han sov över till söndagen och var här tills på kvällen ^^ :) Sen på kvällen blev det en genomborsting av Yumyum och en massa gosande, Han e verkligen mitt lycko piller<3

Han ska vaccineras ikväll, Så han fick inte följa med till skolan.. Det var jobbigt att lämna lill-hjärtat hemma. Men ska det bli en riktig hund av han så kan man inte pjöska med han :))

Innan jag far hem från stan ska jag fara och köpa en karda och ett halsband :) Kommer nog titta in på djurmagasinet :) ^^

På Torsdag blire att träffa Farmor :) inte träffat henne på jätte länge och man måste hålla kontakten med sina nära och kära, även fast det inte e så lätt alla gånger :/ Men man kan ju alltid försöka :D :D

Yumyum Och han syskon :)

Pussbaii :*

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0