09,01

Heey :P

Idag är en så dag som idag... elr nått x)
If så är jag på skolan nu ^^ sitter och läser mark lära -.- Det e sååååå tråkigt :( Men måste man så MÅSTE man. Idag direkt efter skolan kl halv 5 ska jag till ett möte och ordna upp lite grejor som hänt, Hoppas han god tar mitt förlåt och allt går bra.. annars lär jag ju bli fattig som faaaaaaaaaan :(
Efter mötet så blire stan ett tag :P ska fixa ett par tjocka strumbyxor :D och sen kl 18,00 kommer Erik till stan :D Har irl aldrig träffat han, Men vi har snackat på tele ett anntal gånger och smsa osv :) Så det ska bli spännande :D ^^
Efter det så blire att fara hem :P Pappa skulle vänta i stan efter mötet så jag kunde åka hem med han och slapp åka buss, Han är så snäll<3 :)

Tagga haloween som faan!! :D

 

Fick en nice låt igår av en Niko, fastnade för låten så här har ni den ;D

Maverick Sabre – Jungle (feat. Maverick Sabre)


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0