12,30

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D

Hhmm va sjukt hungrig, men det gick över? för nu äre lunch och jag äter iaf inte (A) Haha

För övrigt så verkar det blir fest på fredag JIPPI!! Det blir typ hos Jack, min älskade bror<3 Ska bli as skoj!! Det brukar va rejält med röjj då jag har varit där ;D YEH!!! Vill verkligen festa med fin folket igen, det e så stor skillnad mellan att festa hos jack och i stan. I stan är alla så stela :/ Men hos jag brukar vi dansa och snacka folk man inte känner och det kommer alltid nån man inte träffat på länge och alla e så jäävla glada<3 Det e så JÄVLA NICE!!! taggar verkigen, Hoppas Niklas greve går med på att ha festen på Fredag för då blir jag HAPPY FACE!!! :]

Har iaf rast just nu, inte rökt nått idag :) Dock känner jag mig sjuk :S Men det gjorde jag redan på morgonen... Men jag har iaf inte feber så jag e på skolan, [email protected]..... -.- elr inte!!! Haha ^^

Måste fia med bloggen lite mer, den ser ju så tom ut :O Meeeeeeeen det får jag ta när jag har tråkigt hemma för där finns Ps CS4<3 Det e niiice ;) 


GAMMBILD!!


Bror efter att ha shoota tequila ;D Skiit freäänt juuh!! xD

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0