22,42

Tjaa !! jag har as tråååkigt :( typ så trååkigt att jag typ suttit på fb och gillat över 100 grupper xD det e fan illa x] Haha

Iaf så tänkte jag försöka fördriva tiden på ett blogg inlägg ;D Funkar ju typ men det känns ju drygt att skriva  typ as jobbigt xD Det e typ drygt ..... men vill sova :O men vill inte sova heller?? :S men blir väl att typ sova snart och typ tagga morgon dagen? inte för att jag vet vad som händer då men det lär ju hända nått på byn?! :D ^^ Typ tagga ut på en cigg nu efter man skrivit klart och ringa nån som e social på mobileeen ^^ :D lär ju hitta nån?! ;D Hihi Ska försöka va en lite mer social människs igen :D :D var så jäävla negativ te att folk va social med  mig förut :/ Men det blir väl så biland ^^ :D HAHA Asså jag fattar inte äns vad jag skriver och det värsta är att jag skriver i tackt med musiken xD skulle typ se sjukt ut if nån såg mig nu xD hahahahaha det går fort som satan oxå XD typ jag visste inte att jag kunde skriva såhär fort xD hahahaahah LOL LOL xD

HÄR FÅR NI EN BILD PÅ MIG XD



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0