17,33 BILD BOMB

SRY FÖR DÅLIG UPPDATERING!!!

Har irl inte hänt nått mer än att jag typ varit med vänner osv så jag inte hunnit skrivit xD elr så kanske jag inte hade jag bara inte lust att skriva? ;) xD

Iaf så jobbade jag i svinhuset på eftermiddagen, va skoj :D Dock lucktare ju typ... ROSOR?..elr vah? xD På förmiddagen så var jag i snickeriet och skruvade i hop massa ramper :) Inte speciellt skoj dag men det va ok ^^ Och dagen e ju inte slut än ;)

Igår vare !!international suit up day!! Och typ halva sverige missade det? typ xD  jag var iaf uppklädd :D Och hade mina monster klackar på mig, Och ett par svarta byxor och en vanligt linne (A) Mkt fluffigt hår ofc xD hahaaaha
Hann med ganska mkt igår typ. Jobba en massa matte :O och Klappa söta möss och bio och allmänt mys hemma hos Sergey :) Och NEJ!! jag och Sergey är inte tsm !! :P Sluta fråga ok?!






Hade byxor istället för klänning med dom skorna och ett svart linne ;) Har dock inga bilder på hur jag irl såg ut :(


Sötaste lilla musen !! :D


Minnes bild sen i helgen som var :P Sjukt kul helg det var :D

jag xD



ÄT MAT Dojjan!! elr jag mena gullet.. elr vah!? :]


BARA FÖR ATT JAG FICK EN VANLIG GAFFFFEEEL!!


Hon/Den/Det köpte BARA godis till som fader :D (Den/Det/Hon =Mariana)



Jag och laniii


Alla tree


Jag och dojjis ^^




Kommentarer

Trackback
RSS 2.0