20,27

Tja :) Dålig uppdatering vet...

Tänker du som jag, på sånt du lämnat kvar. Känner du nån dag att du kämpat för ett svar? men lämnats ensam med smaken av kränkande ord och ett blänkande fat som dom du älskade gav dig och det e fullt med växande hat. kan du känna som jag? kan du stanna i din verklighet och tänka ett tag? förstår du hur mkt jag hatar att vara jag idag och skynda dig för jag behöver svaren snart.
Alla mina minnen, men nu finns inget kvar, för vinden e svag.
Det var så nära!! låter det gå.. dör utan att tro det. Jag tänker på allt som jag har, allt som jag har kvar, önskar! jag tar dag för dag.



Underbar helg.. Om inte allt skit hade hänt. . .  Orkar inte bråka mer. NU tar jag ett steg tebax och låter dom va för jag orkar inte kämpa mer än vad jag redan gör. Att hon inte ser att jag kämpar? Blir så sjukt ledsen. Önska jag kunde gårta men finns inga jävla tårar kvar. vill inte ha med lidande.. alla vet ju att jag och mamma har fuuuckt upp relation vrf ens fråga om det? och KAN DET ÄNS SLUTA BRA??!! Less så sjukt less. och syrran.. sry men jag orkar inte mer... Men efter allt bråk så kommer jag låta dig va oxå.

Nu till helgen bortsätt från bråket... så har den varit så sjuuukt bra<3 orkar inte berätta :/ Men blev lite fylla och många vänner<3 kan inte beskriva hur mkt jag älskar er bjurholmare... umeå bor kan ta sig nån stanns för bjurholmare e så sjuukt snälla TACK ALLA!!<3

Och nu till dom efterlängtade och extremt UNDERBARA bilderna :) Sry för att jag inte fick kort på er alla</3



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0