09,20

HeyHey :D
Nu sitter jag på skolan och har typ "hål timme". Elr jag ska jobba med Ekologi men jag tänkte chilla nu ett tag när järnan är trött så här på morgon kvisten xD Bättre att ge järnet då hjärnan e på topp!? ;D Haha
Jag åkte som sakt med 06,55 bussen, Dock försov jag mig på morgonen :( 06,25 väckte David mig, Dock hann jag sminka mig klart, MKT MKT viktig!! xD hahahaha (David är min plast pappa sen jag var 3år)

Idag ska jag på möte direkt efter skolan, och sen ska jag till pappa i N :) Och jag vete Feaan vad jag ska göra i N :O Men jag tror jag ska städa och sen gå ut och gå ^^  Jag tänkte va en fiiint flikka och börja träna (A) Vi får ju se hur det går!?  Hihi
Har funderat på att sluta röka, Men får se med den saken.. Kanske inte läge just nu :/ Men jag kommer att göra det :D Dock tror jag att jag alltid kommer att fest röka, FAST det e onödigt. Men det är en social grej som jag vill göra :D
Ojoj va seriöst det blev :O Kan det beror på att jag lyssnar på en lung seriös låt? fast... vete fean som låten är så seriös som sommliga tror xD hahaha Olw city - Fireflies, Typ Tjaa!! lysflugor är AWESOME!! xD haha

PussBaii soetnosar<3

Jag och min lille bror, Vem har sakt att vi är normala!? ;D

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kan inte se din stora vinjettbild!!

2010-09-20 @ 12:15:12

Trackback
RSS 2.0