13,03

tjoheeey!! ^^

sov hos Sergey i natt :) Vi typ gickut och gick, såg film och Bakade kärleksmums :D Var skiit trevligt :) ^^
Idag har jag jobbat ute på jordbruket hela dagen.. Var inte lika skoj som jag mins det. Men det kan ju bero på att jag har "ingen att va med". Visst jag får ju va med tjejerna i klassen... Men jag vill inte det, det e inge fel på dom men det är verkligen inte min typ av människor :) så jag går hellre runt ensam på lektionerna och möter upp Lani och Dojjan på rasterna :D Skönt att va själv oxå, Hinner reda ut alla mina tankar (A) xD hahaha



Kolla jag heter Daniel :O

HEY VINÖGD!!??


Så jävla Nawwiiie, Läs komentaren på 14,11  från igår. Taack du gjorde mig glad <3 :D

Kommentarer
Postat av: ELIIIISABEEETH<3

Det lät fint! Låter skitbra att du och sergey är så bra vänner! Tusen tummar upp för det!

Men det är bra att vara ifred på skolan ibland, skita i vad alla tänker och tror och tycker så kan man koncentrera sej på det viktiga ^^ hhehee fan vad jag babblar.

2010-09-23 @ 23:54:57
URL: http://www.minipunke.bloggplatsen.se

Trackback
RSS 2.0