16,21

Heeyheey :D
Sitter på mias just nu :) Sergey for just till jobbet och jag väntar på att elisabeth ska komma hit :D
Jag tar 16,40 bussen hem, är hemma typ kl 17,45 :P Det e nice, inte så sen :P
Lånade pengar av Sergey så jag fick nå mat i magen. Var sjuukt hungrig, blev typ bara salad till lunch för mig :( och frukosten utebelv helt då jag försov mig :( Meen det var sjuukt gott med en liten stripps meny<3 Mias är det bästa stället på hela stan :D Yeeh!! 


Vet att det blev ett tråkigt inlägg så när vi väl e tråkiga så ska vi va AS tråkiga och skiita i en bild ;D haha Nee Skojja jag e nog inte så tråkig!? (A) :D Klart ni får en bild :P Dock ska jag börja fotta till bloggen som jag gjorde förut :D Vet att många sakt att dom gillar när jag bild bombar bloggen ;) PussBaii


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0