14,11

Tja bloggen,
Nyss ätit och ska börja jobba med ett eget arbete om en fågel xD haha Lite freäänt äre ju alltid ;) x) Haha

Jag gör ju bara rester här på skola medans jag väntar på att få byta linje till Lärlings linje ;D
Det e nästan samma sak som Lantbruks linen som jag går nu, fast det e mer inviduellt och man e ute på praktik nästa hela tiden :) går typ skola 1-3 gg i veckan ;) Så det e niiice :P Kommer börja 1an igen efter jul :( ^^

Aja det händer inte så mkt här kan jag lovah, sitter typ och smsar, chattar och skriver om den där J*vla fågelN x) Musiken är på högst volym ofc ;D

Tjabbaa Biiitches!! ;)


This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life

Now I'm in this condition
And I've got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

Did it happen when we first kissed?
'Cause it's hurtin' me!! let it go.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att jag vet vem du är men gal1 fin :)

2010-09-23 @ 12:57:48
URL: http://bajselina.blogg.se/

Trackback
RSS 2.0