00,37

Heeyheey bloggen.

Jobbat hela kvällen, jobbigt kan jag lovah.. men jobb e pengar, och sånt e ju svårt att leva utan i sverige. Hhmm sverige e sjuukt.
Typ alla vet att svenskar är smyg rassister, och nu när ni har ett smygrasistisk parti KLAGAR NI?!! typ wtf? Asså dom e ju inte rasister på ett elakt vis. dom vill ju bara hålla serige svenskt... för va fean ska vi göra när sverige har mer utlänska medborgare än "riktiga" medborgare och dom startar ett eget parit och "tar över" sverige? och "förstör" landet till det dom flydde ifrån? då blire ju bara 9miljons till flyktingar?? Och det känndes ju lite jobbigt. Jag tkr det e bra att SD e med i rikstan och rör om lite i grytan ;) för invandring kan va till vinst för ett land, men det kan ju gå åt helvete oxå.

Aja det där var typ mina tankar i kväll x( Vet att många tkr det e hemskt att jag tänker så, men va fean vill inte förlora våran idylliska lilla sverige HAHA!!

Aja är sjukt trött. en cigg sen sova<3 PussBaiii





Kommentarer
Postat av: Anonym

lär dig stava din outbildade jävel.

2010-09-26 @ 14:49:44
Postat av: Luni

Tss orka klaga på stavfel istället för att kommentera inehållet i inlägget. Jag håller iaf med dig lilla "plast-systeryster"

2010-09-27 @ 11:16:39
URL: http://lunica.tumblr.com

Trackback
RSS 2.0