09,13

Tjaaa bloggen x)
HAHA!! klagaru på min stavning, typ jaa jag e dålig på att stava... Meeeeeeen noga? men gillaru inte att jag stavar fel läs inte bloggen då? Äre så svårt? ;) Jag har skrivit tidigare att jag inte e bra på att stava, har typ ordblindhet elr vad det heter. plus att 50% av min svenska lektioner var... typ rast? (A) Haha Men mina stav fel är = jag.. jag har inget mål om att stava korekt elr nått. så här med överlämnar jag mitt problem med att stava till den ANONYMA FEGA människan. Hoppas du gör nått kul av det x) HAHA gud va seriöst ni tar min blogg :] blir ju generad<3 altis licka råligt at stava feel, ärre int så? :] HAHA!!

Från en sak till en annan :D Just nu sitter jag på skolan med en kall cola och en kex choklad<3 Skiit mysigt med fin musiken på oxå :]
Inatt var Nikolai liiite jobbig kan jag lova! D: Typ ringde mig för kl 1 men då orkad ejag inte svara för då sov jag och SÅG vad klockan va innan jag svarade. Men kl 3 då han ringde igen trodde jag typ klockan va 5 som han SA från början men sen visade sig att klockan va 3 -.- sen ringde han kl 5 igen HAHA men det var väl ok för då skulle jag endå vakna ^^ Men jag sket i att siga upp stälde kl på 6 och somnade om efter vi snackade... dock försov jag mig då... david kom in 20 över 6 och väckte mig som tur var :D 

Helgen var bara jobb, förutom på fredagen då jag festade med många av min vänner <3 Älskar er<333 Fick träffa bror min på fredagen oxå, Saknade faktiskt han<3 Men helgen har varit lyckad i det stora hela :)

Jag, Elisabeth och hennes bror på väg till festen ^^ På vägen dit träffade vi mohamed som gick i våran klass i 9an :) riktigt trevlig kille, han hjälpte oss även hitt till glädjens gränd x) Taack :P

Jag på bussen (A)

Jag hemma hos ML, Tänkte verkligen på bloggen när jag tog kortet x) Gahahaha

Min bror Jack och "fitt" nicke :)

Ellas Bror och Ella :D


"fitt" nicke igen och han med spriten !! x)

Jag efter jobbet med en efter längtan cigg (A) Kännde mig ganska så sur där, konstigt nog ser jag inte så sur ut(A) OSMINKAD!!  Men FAN håller jag i handen??

JAG NU (A) Sitter med min cola och steeeker ;D Haha

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0