Jag idag tänker typ såhär ^^

Heey bloggen ^^ Haha
idag började man skolan :) Hade praktik, Gick bara bra med den (Y) Hihi
Sov typ inget inatt och jag Henke låg och snacka om den störda tjej en i skolan Hihi
Trodde det var  fred mellan jag och hon men fan inte det heller måste nog ta ett snack med hon -.- DRYGT!! Bitch välkomen till mitt helvete!. ^^

Iaf så får jag hoppas att alla mina vänner förlåter min osocialitet under sommaren :( Har jobbat mkt och när jag inte jobbat har jag försökt fixa livet att gå runt :) Plz fo give me friends<3
Snart är det helg, bara 2 dryga dagar kvar på skolan -.-  Går från 8,20 - 15,30 :( FY FEAN!!   Livet e drygt ibland. men det e ju endå bättre än som förut då man hade en timmes gympa på morgonen då orkade man inte än fara :/ mkt från varo kan jag lovah!! ;) Hihi
Aja nu har jag skrivit lite till er hare underbart :D kramBaii

En skumm bild på mig Jao!

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0