För jag mår bra när jag mår piss.

Galen helg!

Först sitta på ett spykhem i flera timmar och softa. Sen blev det kallt så vi taggar till vännäs... Dock så fick vi vänta på bussen i 100år -.- Men väl i vännäs äter vi å sen taggar vi hem till mig (fulla och glada) Ser vi film och snackar ^^
Vi fick även smeknamnet "SNÖ VIT OCH DOM 3 DVÄRGARNA"  Tack för en galen fredag Knox, Henke, Emil <3

Lördagen började med ett fett fail... Henke O skulle möta mig men han kom aldrig. (har dock fått höra att han väntade men att nått blev fel?!)  Men iaf så löste sig allt senare på natten, Blev en soft kväll hemma hos Richard :) Måste endå säga att man fick många skratt den kvällen Thanks boys  :)


Nu sitter jag vid datorn och väntar på att mor ska komma hem så jag får ringa söt Jonte :) ^^ Pussbaii




Jag och dojjis<3

Jag gillar att jag och sishthaa såg paronal activity 3 på bio själv i onsdags<3

Finaste siissthaa<3


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0