.................................

Tankar. ingen tänker lika ofta som jag känns det som. Jag kan sitta i en grupp med människor och tänka på nått annat än vad dom snackar om. det e skummt elr är det normalt?
Vrf vill jag vara normal? vill jag det äns?

Vänta. Jag hatar att vänta. men nu måste jag vänta. På nått som jag önskar händer men som jag vet inte kommer hända, MEN JAG VILL ATT DET HÄNDER!!  Jag har gett bort mitt hjärta till nån som inte vill ha det men tar det endå.

Jag vill va snäll. Men inte dum snäll. Och då måste jag ha gränser men oxå över sende. Jag måste gå på min inre känsla. Jag måste lysa! fast jag lyser inte längre.... Men JAG måste! men jag klarar inte av det.  För jag är aldrig där jag vill vara. Jag e aldrig med han. Det är det enda stället just nu jag vill till, elr jag vill dit HELA tiden. Men jag vet att jag kommer hata mig själv då jag e med han oxå...  Han kommer förnedra mig. Han kommer göra om mig, För att få som han vill.  Och sen då jag inte passar in längre så kommer han kasta bort mig. som om jag var en sop påse som luktar äckligt. När det händer kommer jag skrika, slås och bara sjunka i hop och ligga där tills jag ger upp och stirrar  på himlen och tänker att jag inte är nått för han. Han som var mitt allt. bara han som jag brydde mig om att han skulle tycka om mig. Jag önskar inget av det där händer. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag snart ligga där på marken och tro att allt e över. 

Hopp i hopplös hetens rum.

Jag vill inte fara nån stanns. jag vill sitta här och he på  hög musik ligga mig på golvet och bara gråta. Krama åt nått hårt med handen och känna smärtan.  Jag vill inte till vännäs och le och va glad. Jag vill inte se allas fejs som ser på mig. Jag vill inte höra nått om nått jag inte bryr mig om. Jag vill inte det!
Jag vill inte till Bjurholm. För där finns henke. Och hans kompisar som hatar mig. Fattar inte att henke kan göra så här mot mig. fattar inte vrf han vill plåga mig nu? Han bara gör det för att va elak. han fattar kanske inte att jag mår piss av det. han kanske inte förstår att varje ord han säger gnager sig in på mig hjärna och förstör min självbild. jag vill iaf tro att han inte förstår det....

hur länge kommer jag känna så här?

Kommentarer
Postat av: mr awesome

Så länge du bestämmer dig för det ^^ bara kämpa på gumman! =) det löser sig**

2011-12-25 @ 11:20:10

Trackback
RSS 2.0