eventuellt

TJAARRÅ!!!

Hör svag turkisk musik i bakrunden och ser allmänt icke svenska går förbi. Mmmm Vars kan jag vara?! :O ÖSTRA!! Yess rätt xD LOL
Har sjuuuuukt trååkigt :( börjar inte förren kl 12,45.... flera timmar kvar ju! :( Ingen kul människa är på stan än så att sitta här och trååka e det enda rätta ^^ (Y)


Sitter och läser och funderar. Hittade ett gammalt mail som jag skickade till en människa jag tänker låta va anonym. Shiit vad jag tänker skummt. men jag e väl en skum människa tror jag x) Iaf så tänkte jag att alla kan få se "brevet" som jag skickade till människan.
--------------------------------------------------------------------------------
Till: Anonym
Från: Jenni
Ämnen: JAG VET VARS DU BOR!!

Tänkt om

Jag ska inte förtränga, jag ska aktsupera det här. Kommer alltid tänka på dig då jag **********. Kommer alltid minnas dig i mitt liv. kommer inte förrän om **** va helt säker på att du har slutat ***** med mig, och aldrig kommer hålla min hand igen. Du är underbart ego, Jag kommer ALDRIG visa mig igen. Och du är troligtvis ***********. (googla om du inte vet vad det är) Jag som är sårad kan inte se dig med öppna ögon. Men Jag älskar dig, det gör jag, kommer alltid att gör. Trotts att jag hatade nästa allt du gjorde. Älskar ditt lende. ******************. PussBaii

Ps. Jag vet inte vars du bor.
-----------------------------------------------------------------------------------
Tihiihhihihihi jag ler då jag läser "brevet" ^^ Att man kan va så vilkolöst kär? är der lagligt? ^^ Tankar och känslor är fina och underbara ting.

BAAII!!

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0