Ingen tar mig ner på jorden som du, men ingen tar mig upp igen som det.

.
.
Jag förlorade en bit av mig i dig;
Jag tror att jag lämnade den i dina armar.
Jag glömmer de skäl jag blev rädd,
Men kom ihåg att jag brydde en hel del.

Du ser, men nyligen har jag varit på egen hand.
Ja en dag, flera dagar, efter val.
Du ser, du var den första för mig,

Det är bara jag, ja bara jag, själv.
Och nu inser jag för en gångs skull
Det är bara jag.

Och jag hittar ett sätt att fixa det,
Det finns ingen kvar att stoppa mig.
Här går jag.
Kan vi ta det från början?

varför så länge?
Så ledsen, jag vill vara stark.
Försök inte att ta ifrån mig de.
Jag redan tillbringat halva mitt liv ogjort

Jag har pratat med mina mostrar och farbröder, mamma och pappa igen.
Jag har tagit reda på att jag har vad denna världen kallar vänner.
Jag har försökt att driva bort dem,
De skjuta mig tillbaka och vill stanna
Och det är en bra sak jag har.

Jag ska känna frid i mig,
Jag ska känna mig hemma.
Jag ska göra så detta moln ovanför mig försvinna, helt borta.
Jag vill börja känna en puls, mitt hjärta.
Jag vill inte såra längre.


Jag brukade vara den som vann tidigare.
Jag brukade le men inte mer.
Jag lever bara för att titta på när det hela gå förbi.

nu måste jag kämpa.

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0