ÄNDRA MINA VANOR!

Goooood morgon :)
hela natten utan internet :O Meeen kom fram till att jag blivit lite "slapp" i kroppen :O Måste börja träna, få bort lite häng på benen och magen ^^  Sååå sä här ska mina dagar se ut fram över + lite regler för vad man ska äta osv (A)
* Joyga på morgonen när jag varknar
* inget godis elr chip, jag ska göra slut med sockret </3
* Äta mkt grönsaker, Nötter, mörkt bröd och regelbundna måltider så gott det går.
Och tuggummi när man bli söt sugen på tex stan osv :)
* sova senast kl 12 på var dagarna (kommer bli svårt men det är väl en vane sak)
* Gå ut med Yumyum varje dag, minst in till byn.
* Rida en häst om dagen
(måste få till rumpan igen, jag tkr inte den är lika snygg som förut...)
Såå det där lär ju göra ganska mkt på mig.. :)
*sitt upps alla dagar utom helgdagar.

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0