En man utan ett liv, hatet han fått de har blivit bensin.

heejbloggish!! 
 
Jag är glad! har varit med Martin hela dagen, lekt med han och spelat en massa DK :) Han älskar mig så mkt och jag älskar han så sjukt mkt.. min älskade bror<3 Allt känns så bra, jag är hemma! Och allt känns bra... OMG!! det känns om om det var flera år sen det känndes så. Men det e ju sant.. har ju varit en odåga som tonåring och sen började man knarka. Fan va dum man varit :S Men nu är jag hemma och nykter, känner hur jag hör hemma här. Fattar inte vrf jag valt att gå den väg jag gått, mena vem vill va nästa uteliggare? x) HAHA 
 
Deremot nått som gjorde mig skakis var att komma ut i välrden som nykter flicka, och dom som var kvar i träsket dom gick på mig och frågade om jag hade kompisar och om jag verkligen var stark och lixom försökte trycka ner mig. Men snabbt efter jag blev nykter så insåg jag att alla dom som kallade sig vänner till mig var inte mer vänner än mina ovänner. Mina rikiga vänner sökte sig till mig, Nu ska jag ta vara på dom och visa att jag är bättre än vad jag varit. Och förlåt för all skit jag gjort mot er<3 
Och sen har jag ett fucking underbart liv, dags att ta vara på det! Tack Mr anonymous för att du existerar (L)
 
jag och Martin byggde Super mario slottet och nu när han sover har jag varit duktig och varit ute och joggad :D Den här dagen har varit sjukt niice endå :) 
 
Pussbaii<3
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0