ibland

Sitter och tänker på mina val dom senaste timmarna, och att nu kommer halva bjurholm blir sur på mig igen....? Blöö vrf kan ingen se det jag gör för vad det är inte för vad mot parten känner att jag gör?! Det val jag gjort gjorde jag ärligt för min skull i första hand, men för hans skull i andra hand. för jag tänker inte va som dom flästa och ljuga för andra och sig själv och säga "Ååå jag är så snäll och omtänksamt och gjorde bara för hans skull" vilken jävla lögn! dom som kan lite psykologi vet att vi inte gör nått helt oegoistiskt. Och jag kommer ej dölja det nu när jag vet att du kommer bli pist på mig hur jag än berättar det. Jag tänker inte va med på ditt betende längre, 0 tollerans... jag hjälper dig inte mer på det sättet. 
 
Och sen med dina tankar om han. antar att du fantiserar i hop nån story elr liknande. men allt är inte som du tror och innan du går ut och berättar din historia så hoppas jag att du är mer nobel än Henke och berättar den rikiga historien och inte fina fantasier ihop nått blaj. Och jag kommer att hålla mitt ord om att inte säga elaka elr personliga saker om dig till folk. 
 
Jaja Jag och Denny är inte vänner längre... som ni kanske förstår :) jaja baiibaii <3

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0