Jag sitther heeer

 
tjalalallaaa :D elr juste.. God Jul :D haha ^^ 
 
Fick veta igår att jag får min lön snart, typ rean HERE I COME!! Ååå ska köpa kläder tills jag blir gladen! Fick nyss 500kr av min morfar oxå ^^ känner mig rik YEEH!!! hahaha xD Ätit mat och nu for mor min och jobbade och syrran och hennes pojk Erik och Alex å fixa nått med bilarna så jag sitter själv inne och inväntar kvällen nästa aktivitet.. Julklapps utdeling xD haha Nee nu vill jag ha en pojk som jag skulle kunna mysa med och pussa och bara hålla i handen :( meeen så äre inte, sitter själv istället och "tjaffsar" med mina älskade vänner x) hahah men dom är söta, dom e fina<3  
 
Tänkt mkt på männskligheten nu, ska börja läsa om lite saker ;) haha Första boken blir nog "munken som sålde sin ferrari". Lära sig, och utvecka sig själv är aldrig fel ;D Jaja nu blir att läsa och mysa med mig själv PussBaii<3
 

 
Jag och syrran nyss<3 fett fräna ;)
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0