Hate me.

Åååå fuck my life!
JAG ÄR SÅ LESS PÅ MIG SJÄLV! sitter på mitt rum just nu, lyssnar på blue october - hate me. låten talar till mig. Varje ord är till dig, förlåt. Jag sitter bara och väntar på ett svar... men jag se inget ljus. jag tror inte du kommer se på mig elr äns läsa det jag skrev och sen bli glad. tror du hatar mig av hela ditt hjärta. Åå jag är så dum i huvudet. vill slå ner mig själv. vill hugga mig själv i bröstet med en kniv så jag sluta skada alla andra. jag vill verkligen det! bara mitt förnufft som tvingar mig till att bete mig normal nu. så när jag är galen och tappar det så går jag vidare. fuck jag längtar. jag vill bara släppa alla fri från mig. Har gett alla för mkt skiit. Och helst dig. Ta fan inte tebax mig jag har ju för fan förstört din värld. jag är fan inte värd dig. Ursh fy fan.
Hate me today.
Hate me tomorrow.
Hate me for all the things i didn't do for you.
Hate me in ways, yeah ways hard to swallow.
Hate me so you can finaly see what's good for you.


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0