like fuck my brain, BITCH!!

Tjoohoo! :)
hej, Sitter på praktiken, planera aktivitet för barnen. Ska hålla min första aktivitet nu idag :O kommer bli kul och spännande ^^
Asso URSH vilken natt, asso drömde helt kaoziga drömmar om DIG. Asso shiit allt blir typ bara värre när jag försöker glömma dig...  När jag inte tänker på dig medvetet är det som om det undermedvetna tar allt skiit och slänger det på mig då jag ska sova. vaknade typ 1000 gånger av att du puttade mig, och andra skekunden så drömmde jag att du räddade mitt liv och höll om mig, å så på gick det på hela natten :S  Och sen drömmde jag att vi var i ett hus... asso i drömmen så visste jag att jag hade varit där på riktigt (asso inte bara i drömmen utan PÅ RIKTIGT).. men nu när jag tänker på hur det ser ut så har jag ju inte det :S Aaa min hjärna spelar med mig som faaaaaan. tur Pink Floyd finns när man ska somna om<3
Aja har inge mer intressant att skriva nu, Pussbaii<3



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0