vem är jag, vad är det som händer med mig? få bort det.

Ååå... har inte kunnat sova nått inatt. inte vågat sova. tänker hela tiden på han. fuck my life. asso ursh det har typ bara gått 2 veckor.... och jag är helt slut.
håller på att ramla rakt ner i ett svart hål. känns som om alla gånger jag faktiskt lyckas att förtränga allt så är allt fake. och det enda som gör mig rikigt glad är Yumyum och musiken. dom får mig att le på rikigt men bara i nån sekund. men allt annat är bara ett fucking skåde spel, och alla bara hatar att jag är nere. jag hatar mig själv över allt jag ställt till med.
tänk så sjukt många gånger på utvägen. men jag vet oxå att det är det enda sättet att va helt säker på att inte få se dig igen oxå. så... vad ska man välja? jag vet inte längre. för du vill inte ha mig.
Du knullar anndra bitches. så antar att allt som var mellan oss inte spelar någon roll längre. allt som vi gjorde. allt...
Minns då vi tagit svamp och hela rumet var släckt och vi båda kröp runt på golvet och jag började grina och tog din hand och och sa att jag älskade dig på rikigt och att du betyde hur mkt som hälst för mig och att jag inte kunde beskriva elr äns uttrycka mig på nått sätt så att du förstod hur mkt jag älskade dig, jag minns det så väl för det gjorde så ont då, det gjorde så ont att älska dig, det var drf jag började grina, för det gjorde så ont... så sjukt ont. det kände som om hela magen bara blev till en sten som vredsig och skrapade mot alla ben i kroppen.
Exakt så känner jag varje natt, försöker trycka bort allt... försöker förtränga allt... går jätte dåligt... men dom stunder jag lyckas och somnar så drömmer jag om dig, hur du försvinner hur du håller om mig och bara en sekund efter så lämnar du mig på en främmande plats där det bara efter några sekunder efter du försvunnit så kommer det massa andra killa som sliter i mig och vill mig något men jag springer bara därifrån. Och sen nästa cen är att vi sitter på en buss, jag blir trött och lutar mig mot dig och somnar på ditt knä som jag alltid gjorde då vi åkte buss, och när jag vaknar är du borta och samma sekund som jag märker att du är borta så vaknar jag och har ont i magen som faaaan. det gör ont. varje jävla natt, jag orkar inte, få det att sluta!
jag vill bara lägga mig ner och försvinna, bort från allt.

Om nån letar mig så är jag ute och tänker, för jag behöver det. förlåt if jag gör er alla besvikna. men jag försöker hålla huvudet över vatten ytan.


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0