Älskar Din Stil YEEH!!

Kom just in från stallet, Ridit Hotshot och gett vatten :) Red med både syrran och bror min :D Lekte tagen med hästarna, Hur kul som häälst!! :D
Nu blire väl att tvätta nå kläder sen Bjurholm tror jag ^^


fick en fråga nyss oxå och här får du ditt svar :) :)

"Det är väl ungjävlarna som ska lära av dig och inte tvärtom?"  // Anonym


Klart dom lär sig av mig oxå, men dom lär mig att se saker och ting från en anna synvinkel. Det finns inget renare och finare än ett barns hjärta. Och att säga att en 6åring inte har nån nått att lära är en löngn. Alla människor här på jorden har mig nått att lära, Kanske inte rent praktiskt men kanske om mig själv elr om andra. Och en sak som jag lärt mig är att det e inte så stor skillnad mellan en 6åring och en 16åring.... Tro det elr ej ;D

Pussbaiii<3



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0