VILL HA SOMMAR!

GOD MORGON!!
ett litet deppigt in lägg så här på morgon kvisten :/ :)
Ursh! jag e på väg ner... till helvetet igen. har inte varit på praktiken idag.... inte igår.. och inte i måndags heller. jag e inte nöjd över mig själv. Men... jag har ingen ork, inte motivation till nått. Elr orkade fixa rummet igår.. vrf orkade jag det?... det vet jag inte äns själv... :S jag vill helst av allt sova hela tiden.  Och min mor som vill skylla allt på miss maryjane... har inget med henne att göra. Snarare att hon jämnar ut mina humör/sinnes sväningningar.  dessutom har jag inte varit med henne på nån/några veckor så kan inte va hennes fel.
Jag måste nog irl bara ta tig i mig själv och säga åt mig att jag måste och har inget val! men jag vet att jag har ett val men jag vill, men jag orkar inte.... suck! vad gör man? ...
kaoz i hjärnan !!


GAMM BILD.!



Kommentarer
Postat av: elisabeeet

Jag tycker det är bra att man kan få veta hur du mår på något sätt i allfall, men vill kunna göra de bättre. Är också sjukt nere nu vi borde styra upp det!

2012-01-25 @ 09:42:59
URL: http://minipunke.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vem är maryjane?

2012-01-30 @ 14:11:26

Trackback
RSS 2.0