hate me today, hate me tomorrow, hate me for all the thing i didn't do for you

heej :)
Var i lse igår, besiktade bilen och sen var jag på lse djurpark med lille bror (L) Träffade även Tobias för första gången (han är en kille jag snackat med i några månader) han var rikigt snäll och trevlig :D Det var en as kul dag med Mamma och Martin (L)
Idag är en mindre bra dag... igår natt fick jag veta hemska saker som fick mig att må rikigt piss. och jag ska fan göra nya val här i livet. mena nu har  jag gjort ett halft val och lyckats med alla mål jag satt upp. det e ju ett ganska stort steg iaf för mig. men efter att blivit utpekad på det där sättet... jaa att ställa högre krav på mig själv nu är väl ett sjukt stort alternativ. elr rättare sagt jag ska prata med alla som påverkas av det och hoppas på att dom inte tar det fel elr hatar mig för det. Får man chansen,  MÅSTE MAN TA CHANSEN!! för det är inte säkert den kommer igen. det här e min chans, jag har inte råd att sumpa den.
Och sen har jag en till klump i magen.... det verker i mig, men min svart sjuka ska inte få påverka mitt liv som det vill.
jaja rätt så depp inlägg men känner att så mkt är fel... i mig. sjukt jobbig känsla... Pussbaaaii<3
(blir inga bilder.... då jag inte har nån över förings sladd till mobilen)

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0