Pratade nyss med älsk (L)

Sett tv och gått en promenad :) Det är fint här i finland :D ska ta och ta nå kort i morgon, på huset och massa på Ruth och Benjamin (L) Det händer inte så mkt här, men jag trivs här :) och jag har verkligen saknat Ruth<3
Känns som om jag skriver om Denny hela tiden... Kanske inte är så intressant för er :( Men jag tänker på han hela tiden. men ska försöka inte skriva om han hela tiden. Men just nu saknar jag sönder han (A) bara 13 dagar kvar.. Först räknar jag upp till att fara hit sen räknar jag upp till att fara här ifrån xD Lool men jag gillar ju att va här med men jaa saknar han <3 Bästa hade varit om han va här med mig, då hade jag mått bäst i hela världen.. ÖNSKE TÄNKANDE ^^
Nu blire nån film sen sova :D
Bilderna jag inte la ut innan jag for från sverige :)
Du är så fin, finna ingen jag älskar så mkt som du<3
Söta B-holm
SåsChefen slår till ;D haha
Han sup int, de e vatten meh han se ju la hår ut endååå
Mitt lill hjärta spanar <3
Rock staaar :* x)

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0