Oro + din röst = mår bra

Nååå det är helt galet vad mina tankar flyger runt just nu. Önska jag kunde snacka med bby nu om vad som hälst känner mig så vilsen så sned elr nått jag vet inte, det e inte allvarligt på nått sätt utan mer bara massa dumma tankar som kommer upp, onödiga tankar. men dom är svår att radera bara sådär. Men men hoppas han loggar in innan jag somnar, skanar han så otroligt mkt (L)
Snakcade nyss med älsklingen, allt känns bättre (L) Pusssbaii
Osminkad ^^

‎1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej.
2. Är du singel? Nej.
3. Är du player? Nej, men ibland känns det som om jag är det när jag ser hur jag gjort mina val.
4. Har du syskon? ja 2st
5. Första personen/personerna du vänder dig till. Mig själv
6. Favoritgodis? Lakrits
7. Vad drack du senast? Vatten
8. En som du inte kan leva utan? Yumyum
9. Hur många kan du berätta allt för? typ en.
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? ja
12. Favorit låt? do know
13. Har du något som hör till ditt ex? ja
14. Har du någonsin kysst någon? ja
15. Är du kär i såfall i vem? Denny
16. Favorit film? Limitless
17. Favoritfärg? Svart, rött elr guld 
18. Bästa vän? Ruth
19. Favoritprogram? har inget
20. Är du svensk? ja
21. En person du saknar? Denny
22. Vart bor du? Brännland
23. En underbar person? Denny men har svarat han så mkt nu så jag säger Marina
24. Fem personer som du älskar? Denny, Mamma, Ruth, Marina, Elisabeth
25. Vart är du nu? Finland.
26. Första husdjur? Häst och Hund
27. En person som betyder mycket för dig? Ruth
28. Vem kan du berätta allt för? Denny
30. Hur lång är du? Hund, häst
31. Vem gillar du? Denny
32. Födelsedag? 11 nov
33. Vill du flytta? Isåfall, vart? Finland
34. Har mest minnen med? Ruth

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0