framtiden kanske?!

Heyhey :) vaknade för ca 2 timmar sen ^^ Ruth är och matar Benji och jag sitter och kollar på gammla inlägg i bloggen (A) Asso jag kaozar ganska mkt i mitt liv, har varit kär i vissa och varit tsm med andra osv osv. Har tagit droger i perioder och festat sönder med folk, varit på praktiken och jobbat Hotshot och älskat Yumyum :) Sen har jag mått "dåligt" i perioder, tyckt synd om mig själv och gett upp.
Och vad är jag nu då? Jag är inte på praktiken iaf...... Men jag är kär och tsm med samma människa iaf <3
Fester och droger då? Jag festar ju ibland (ganska ofta?!), Och droger... Njaa dom har jag lagt på hyllan för ett bra tag sen.. har rökt cannabis i år under väldigt speciella tillfällen men absolut inte som förut ^^ Och alla andra droger har jag slutat med helt :) :) jag jobbar inte Hotshot nå mkt, men nu är det sommar så ska ta tag i honnom nu :) Ska se om jag kan fixa en mopped så jag kan fixa ett sommar jobb och köra fram och tebax till Brännland hela sommaren ^^ För jag måste fixa till min ekonomi, måste ta körkort ju, och jag vill kunna göra lite vad jag vill oxå inte bara göra "låg budjet" saker (A) Vill resa ut i världen om några år oxå :) har endå några drömmar, elr drömmar och drömma... mer bara saker jag kan tänka mig att göra som inte skulle va fel... typ som att få en miljon av nån rik människa ;D xD hahaha
Jag Älskar Yumyum som bara den, Yumyum + Denny = min mini familj (L) När dom 2 är med mig mår jag bäst :)
Mår dåligt, jo visst kort perioder... alla har ju sina svackor, men känns som om jag bara har tyckt synd om mig själv förut, ska försöka kämpa lite med nu i fram tiden :) För det är inte synd om mig nån stanns, har fina vänner, en underbar kille, världen finaste djur Yumyum och Hottis och en familj som inte hatar mig<3 Så går mitt liv fel nu får jag skylla mig själv :( Dock har jag lite saker att ta tag i, som skolan och alla ämnen jag ligger efter i.... Och måste fixa sommar jobb!!! Höra av mig till mina vänner, och ta hand om Hotshot. Inget av sakerna är omöjliga så nu får jag växla upp lite i tempot ^^ HAha lite framtids tankar :) Pussbaii<3





Kommentarer

Trackback
RSS 2.0