Okey, jag ska försöka va mindre officiell om dig.

heyhopp, dygna i natt då. i morgon blir det vännäs iaf :) ska bli skoj att göra nått annat än datorn loool
ser en hel knas film nu, A serbian film heter den. Asso sex, barn och bara sjuukt, så sjuuukt!! Haha
Jaja har inte så mkt mer att säga ;D Pössbaii




Just, Känner själv att jag spårat lite med allt om Henke. och allt jag skriver om osv. Men jag mår skit nu, men det är kärlek... Och som alla vet så går det över. Och jag måste fan komma över det här nu. måste försöka hitta ett slut på saknaden osv.  Har stigit in en människa i mitt liv nu som jag tror kommer hjälpa mig med det. Kanske inte helt men lite iaf :) Men känner att all kärlek och saknad börjar gå över till hat och ilska nu, så antar att bearbetningen är igång och allt är som det ska, känns sjukt skönt att det iaf går framåt. Och inte tvär bakåt som det gick nyss. Fuck vad jag hatar att jag inte insåg direkt att jag saknade han. asso tänk om jag fattade det direkt då hade jag aldrig behövt känna allt det här. Och henke hade aldrig behövt gå igenom det han har gått igenom. men han blev krossad 2 gånger efter varandra. Ne asso tänk om det fanns en tids maskin, hade gjort allt för att få använda den då.
Men jag saknar han, det tror jag att jag kommer göra länge.

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0