sovit i 12 timmar <3

Åååå jag älskar modet som är nu<3 hippe stil på allt :O ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!!! synd jag inte har en miljpon över så man kan handla där :(

Men iaf, somnade igår direkt då jag kom hem... så har typ sovit as länge!! typ sen kl 7 igår kväll xD vaknade dock kl 7 nu på morgonen... :/ Men men, känner mig iaf utvilad ^^ ska ut till hottten och ge vatten, tvätta lite kläder och städa lite på rummet :) sen ikväll bär det av på fest i umeå, som ska avslutas på 5ive ^^ kommer bli as kul tror jag :) :) har ju typ varit borta från bjur i typ en månad så ska bli kul att se folket igen :D :D vi hörs Pussbaiii<3

1. ta fram kläder tills ikväll
2. tvätta
3. jobba hotshot
4. vatten.
5. fixa sig in för kvällen

Så kommer en bild för varje grej jag gör ;D Yehyehh!!

Festklänningar , Wic Dress , Sisters Point - NELLY.COM

 

Festklänningar , Cat Print Dress , Honor Gold - NELLY.COM


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0