Now when the love i gone!

Heeyhopp :)
Just kommit hem, blir inget bjur :( Men livet blir ju mer komplicerat då man har folk man inte gillar. Asso jag tål verkligen inte ogenuina människor, söta fina.. sen då dom inte får ut nått av en så vänder dom ryggen till och surar. Nee asso bläääää!!! Men genom sig själv känner man andra är det enda jag har att säga till han igentiligen. men ska ta det där irl med han. men ska ju hämta nån grej där senare får ta det då :) :)
Längtar så till jag far till Finland då slipper man alla svenne jävlar!!!!!!!! HAHA xD
Borde inte tänka på det där så mkt, men hatar konflikter så mkt.... elr konflikt och konflikt.. jag vet inte vad det är men det är en av bruten vänskap iaf elr nått jag vet inte. men känner iaf att det är ett hack -.-
Imorgon får jag gittaren jag längtat såå efter!!! YEEY!!!! Och sen kommer Matte oxå, han ska visa sina skills på ponnysarna ;D JAG KOMMER TA KORT!! kanske filma?!?!?! jag borde filma ;D haha x)
Pussbaii<3



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0