Slow it down fo me

Heeyhopp
Igår var en rikigt softar dag (Y) satt i soffan med matte och såg filmer ^^ Fast jag var inte så bakis, men jag var fruktans svärt seg :/ :) Sen i Lördags, jaa... vad gjorde man?!?! söp ofc, men först sprang jag runt på stan men Mariiina<3 Sen kom Hecken och så va jag med han och alla B-holmare sen drog vi vidare till Åhem och festade med Birkis ett tag för att senare dras in till stan och dra till HOLMSUND!?!?!?!!  skulle aldrig ha dragit dit, nog för att det var roligare än att decka... men endå.. Gillar inte då folk glor på mig!! x) haha Och jag kunde knappt sova där för jag kände mig otrygg :( Jaja sånt händer, Nu taggar vi nästa helg<3 :D :D
.
Och idag... FO REAL!!! jag missade praktiken. sov! har ett minne av att mor väckte mig men vet ej om jag bara drömmde det.. jaja få gå och lägga mig tidigt så jag VERKLIGEN pallar att ta mig upp i morgon :D
.
Pussbaiii<3

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0