Svar på tal :) :)

Anonym - Älskar att veta att han tycker att jag är så mycket snyggare än dig!
:
Ooooooojjjooojjjooooojj!! Den komentaren, från nån som inte vågar stå för det den säger. PUSS PÅ DIG!! För du tror nog att det handlar om nån annan än vem det igentligen handlar om ^^  Jag mena den människan jag tkr jag är snyggare än och som jag "vet" att killen ifråga tkr att jag är snyggare hon är fet elr iaf häng fläsk lite här och var :) Dock kanske hon e smartare och han kanske gillar fläskiga tjejer men jag mena killen ifråga har ju uppvaktat mig ett tag elr snarare ååårrrr :) Och killen har snackat skit om henne inte bara till mig utan även till sina kompisar osv. Och sen om han tkr att jag är snyggare elr inte är inte en relevant så länge jag tror det och mår bra av att tro det, Kan du inte unna mig det?<3 :]
.
Och sen älskade läsare, inte äns om ni är mina vänner så vet ingen allt om mig längre. Tro inte för en sekund att du vet vad jag gjorde igår elr vars jag for efter det ena elr de andra. inte äns om du frågat på sms elr ringer, för du får bara veta vars jag e för sekunden då! Elr vilka jag känner och vad vi gör. Bara dom som känner mig sen barns ben kan räkna ut hur jag mår, och vars jag är på väg. Så plz gör upp era teorier om nån annan för du kommer endå bara ha fel!
:
Nu efter ett sånt här långt och drygt och ?SERIÖST? inlägg så ska jag se film och sova<3 Pussbaii
Jag som gangster kiid xD 7an 8an?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, älskar ännu mer att se hur mycket du tar åt dig för en ynkla liten kommentar att du måste göra en sådan långt inlägg med endast förklaringar för att "bevisa" motsattsen! ;)

2012-05-07 @ 12:08:32

Trackback
RSS 2.0