There is nothing left to prove!

Heey :)
Asso shiiit, När mor väkte mig nu på morgonen vare helt knas snackade en massa om att hon skulle stänga av musiken och en massa annat. jag minns själv hur jag snackade och jag minns att allt var verkligt fast sjukt fuckt up x) men jaja sånna saker händer väl oxå, drömmer sjukt mkt just nu!
Nu ska jag ploppa i mig 2 "koppar" kaffe och sen ska jag he på musik och sen bär det ut till stallet och ska försöka göra nån nytta!!
Måste gå tebax till mitt nyttiga och hälsosamma chema igen! känner inte för att gå upp i vikt nu!!
Heey :)
Asso shiiit, När mor väkte mig nu på morgonen vare helt knas snackade en massa om att hon skulle stänga av musiken och en massa annat. jag minns själv hur jag snackade och jag minns att allt var verkligt fast sjukt fuckt up x) men jaja sånna saker händer väl oxå, drömmer sjukt mkt just nu!
Nu ska jag ploppa i mig 2 "koppar" kaffe och sen ska jag he på musik och sen bär det ut till stallet och ska försöka göra nån nytta!!
Måste gå tebax till mitt nyttiga och hälsosamma chema igen! känner inte för att gå upp i vikt nu!!
Jag är inte normal sooo.... and it's fo the winnnnnnn<3 inge smink ^^
( Fin tröjan jag fick av Henke, minns att jag var hur glad som hälst då jag fick den. Fina minnen :P )

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0