Pz <3

Sorry, but I do need many part time people in my life.
You're either with me, ore some where else. You can just come and go as you please.
Because i don't ned someone special i just need people. People come and go.
You have come and you have walked away from people to.
so be sweet to the people that isn't in youre time. <3
.
Puss Älskar/gillar alla, till och med dom jag hatar... fast jag har svårt att erkänna det (L)
.

Gamm go bild sen jag gick i 9an ^^
.
Alla är fria, och jag vill inte låsa fast nån! lika så vill jag inte att nån låser fast mig. vill att alla ska veta att jag finns här och vill hjärna finna för er min vänner, både i lycka och i sorg <3 Ring, smsa, Puffa do your thing and i will try to notice it :) Som dom flästa som känner mig vet, så är jag jätte dålig på att höra av mig. Asso jag vet inte hur jag ska förklara de men det är som om att jag inte tänker på att skaffa nya minnen utan jag njuter av alla fina minnen som vi haft. Jag planerar inte mitt liv så långt och mina bästa minnen med mina bästa vänner är sällan planerade utan dom lixom bara ploppar upp och blir helt awesome. Så om det är nån där ute som jag "glömmt" bort så snälla skriv en rad elr nått för... jag vet inte om du har gått vidare och är glad utan mig elr om du vill ha tebax kontakten :) För mig finns det inte en människa som jag hatar elr ogillar längre (L)
.
Varje människa är god, vissa döljer det bara bättre än andra, Puss :*


Kommentarer

Trackback
RSS 2.0