Lite tankar, lite tvivel, lite hopp

Heej alla söta människor<3
 
Jag är förvirrad, jag är i vänte läge igen, jag vill inte vara i den sist jag är i nu. Mitt logiska skriker åt mig att dra långt bort  och inte tro att allt kommer bli bra.Inte tro på alla lyckliga sagot... happily ever after. Men jag har ju kännt hela tiden att det är ett band mellan oss. har intalat mig många gånger att det är bara min fantasi som känner bandet. Nu vet jag inte längre vad jag ska tro,det är som om att hur många gånger vi än skiljer på varnadra så förs vi samman igen.
Nu är allt bra och allt känns bra mellan oss... Men kommer det va så länge? elr är det bara ett sätt för att få som han vill? 
Älskar ju verkligen han, Jag ska ta på min ögonbindlarna, låta han leda mig dit han vill ha mig. Blir jag krossad, så vet jag. men jag tror jag hoppas och jag ska inte ge upp, inte nu, inte efter allt som hänt.
ÄLSKAR MIN MAN SÅ MKT!
 
Bilden är tagen en dag som jag förknippar med dig (L) Och en kall kväll !!

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0