Utkast: Aug. 1, 2012

"allt, allt som är. Ååå ska jag behöva distansera mig på rikigt, gå bort, försvinna ett tag. Och göra det 100% Allt jag vill är att va med dig, jag vill att du håller det du säger. men du sänker kraven från det. Jag kommer inte gå med på det här. Nej jag är ingen jävla fitta som går med på att bli behandlad såhär. Jag klarar inte av att ha nån så nära mig hellre vilja va med andra hela tiden. För jag vill inte leva med det som erbjuds, och jag vet att jag inte behöver leva med det. Jag vill inte, jag får inte sjunka så lågt. jag är inte dum i huvudet. Du vill inte ha ett förhållande på rikigt du är inte hälften så seriös som jag. du bara tror det, om äns det?
 
Du sa till mig att du skulle komma till mig. sen så följde jag inte dina planer 100% sen fuckade du ur och sket i mig och va med alla andra ???till och med en tjej du har knullat med???."
 

Hittade den här på mitt utkast, det ni läser och ser i texten är en symtåm på mitt och min älskades betende. Älskar att jag förstår vrf allt var som det var då, och slipper skydda mig själv så intesift. Älskar dig Denny<3 
 
Nu en KORT promenad med Yumyum och sen sova, Gnatt bby's ;D
 
Trackback
RSS 2.0