19 Okrober

 
Den 19 oktober är en dag jag vill minnas, det var då jag med mitt förnuft och min hälsas i tankarna sa hey då till min förälskelse. Han har påverkat mig så mkt, fått mig att göra så många dumma val. Han har fått mig från att känna mig starkast i världen till att vilja dö flera gånger. Han är och kommer alltid att vara för mig en människa som jag litar på. en människa jag kommer värna om hans väl månde. Men en människa jag inte klarar av att ha kontakt med. Han är min svaga punkt. men med tiden tror jag allt kommer tyna bort, jag hoppas det! 
Jag vill ärligt be om förlåtelse till många människor för att jag bettett mig dåligt i min blindhet.  Och jag vill inte att nån ska hata elr tro nått om han pga av det jag sagt. allt bra och allt dåligt är inte saningen det är en förvriden bild från en förälskad tjejs ögon. 
Tack Denny för att du hjälpte mig, Du gjorde det ingen annan gjort... Lyssnat på mig<3 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0