Halloween grejer!

Beställde min Maskerad kläning i går, ska öven har den på nyår och kanske på jul :) Ska bli as kul att fara på Halloween fest, träffa alla kompisar osv :D Saknar många av dom, men av olika själ så vill jag ju inte ha så mkt kontakt med dom. men har inte hunnit snacka med alla heller. men jag snackar med alla sakta men säkert :) Hoppas nu oxå att jag lyckas hitta några nya nyktra kompisar.. skulle va så kul att få nån att göra nått med, att hänga med nån verje ledig dag :D Precis som förut !! just nu känns det ensamt, och känner mig som en sviker som säger nej till alla kompisar som vill ha ut en på kvällarna :( :( Men meen allt kommer att lösa sig, tiden har sin gång! 
 
Mer att inhandlar:
 
*Lös Ögon fransar
*Lila ögonskugga
*strumpbyxor
 
Tror inte det var nått mer (Y)
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0