Hhmmm EX?!?!?!

Hahaha den här veckan är nog Exen återkomst elr iaf jag ser mina ex lite här och var. Asso jag tkr det är spännande, mena en av mina ex är sur på mig som faan, tror jag!
Medan ett ex som jag trodde hatade mig och som jag trodde jag hatade men snarare bara hade kommit över fullständigt.
Fattas bara att Sergey ska höra av sig och vilja ta en fika för alla har bara varit på vän nivå elr hat nivå så allt känns bra :) stör mig inte så mkt på att ett av mina ex hatar mig. han har fått vissa andra att hata mig med. men det är ju för att Jo jag har varit elak och en bitch men han och alla hans hat sms osv kanske inte var dom finaste.... :) :) Fast jag vet ju oxå nån stanns inuti mig själv att allt han önskar är att få vara vän med mig igen. Inte tsm för det tror jag ej skulle funka men han kanske hatar mig.. VEM VET ;) haha 
 
Jaja handlingen gick bra, lite snor i näsan och frossa men det funkar ju endå! mkt smink döljer allt ;D hihi 
 
Pussbaii<3
 
Nån jag derimot stör mig på är Denny, HATAR ATT HAN SKA VARA BORTA!!! ... saknar dig<3

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0