i have glasssseeesss!!!

heej
sitter och snackar med min bby just nu! :) har varit hos älsk hela helgen<3 helt underbart, önskade bara att det var mindre kvaft fick ont i ögonen, och i kände mig sjuk!! 
Nu sitter jag med en Boost och ska snart ut på en promenad med Yumyum, blir nog inte så lång ska till stan i morgon och bussen går redan 06,30 :O OMG!! 
 
Shadi hade fest här i helgen, inte så glad över att Maria var här, vet inte om det var några fler som jag "inte" gillar men känns inte så nice att folk som inte äns hälsar på en super på stället där man bor. Värdens intrång på än liv typ :S Jaja shit happens det enda rikigt jobbiga är att det luktar svett i hela vårt rum!! :S URSH FY OCH BLÄÄ!!! bajs Joffla!!!!!!!!!!!!!!! sluta svettas som en gris x) haha 
 
I morgon är det skola i stan, ska bli sköönt :) ska även beställa ett par rikiga vinter skor snart, vill ha SJUKT varma skor ^^ 
 
Jaja det var allt för mig, Pussbaah<3
 
 
 

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0