09,04

Tjeeeennaaaa!! :D

Idag e en bra dag tkr jag!! :P Kommer att va i skolan te 14,30 sen far jag te stan för att ta 16,05 bussen te bjurholm :D I bjur ska jag hämta ut min jacka och äta med mamma, Kommer bli as trevligt :) Och ÄNTLIGEN har min jacka kommit :O Minns ni att jag skrev att jag hade beställt den för typ en månad sen? Men iaf så kommer den te bjur idag, Halens måste ha segat ner sig sii jääävuulst bara för att mobbas :( </3 hihi (A)

Sen när jag ätit med mammii så blire väl att dra runt på byn och sen film kväll med folket<3 Kommer blir as skoj och mys ju :] :D :D

För överigt så snackade jag niiiko i natt typ, det Va trevligt :P  hälst med tanke på att pojken varit osocial av olika annledningar :( ^^

Haree fiint Baiibaiii



Kommentarer
Postat av: friiidaa_

snygg jacka! :)

2010-10-19 @ 22:52:32

Trackback
RSS 2.0