Snygg Helgen, Glömmde alla problem och dansade fram<3

Tjaa!!
Sjukt kul helg, Fean va jag älskar er alla. alla jag har haft kontakt med elr varit med i helgen tack för att ni finns och tack Bjurholmare för att ni existerar och är så sjuukt sköna männsikor för ni är det bästa folket som finns<3 :) 

Har sjukt många minnen med mig från den här helgen :D Haha Asså vet inte om jag kan skriva hela helgen... skulle bli så sjukt långt inlägg :( Men jag kan iaf skriva vilka jag va med och ytligt va vi gjortde typ?!

På Fredagen var jag på möte kl halv 3 i vännäs, I vännes var jag med Sammy, Sahdi, Dulla och nån till som jag tyvär inte minns namnet på :( Men vi satt iaf och chillade och snackade innan mötet :) Sen efter mitt mötet så for vi till bjurholm och drack lite och hade allmänt skoj, asså med allmänt skoj menar jag att man skojjar på bjurholmarnas vis för det är ett vis som bara kan upplevas ;) YEH!! xD jag sov oxå över i bjur :)
Sen på Lördagen drog jag och Sammy till Vännäs för att supa med bror min.. Dock blev det inte riktigt som tänkt för det var lite bråk och sånt så det var 2st fester som jag gick i mellan :P (Det fanns en 3dje fest oxå men där fanns det en människa jag helst inte vill träffa :/ Asså det är inte för att jag har några direkta kännslor elr nått utan bara det att jag gillade den människa så sjukt mkt tidigare och vill inte få tebax dom elr äns tänka på att få tebax dom kännslorna. plus att det var en fet korv fest enligt Nikke ;D Haha 15 stkillar och 2st upptagna tjejer? x( Låter typ jobbigt, Helst då man själv e singel och alla kåta p-ojkar... OjOj!! xD Haha
Men iaf så blev det en lyckad kväll, dock var jag trött på kvällen, däckade INTE i jacks soffa!! jag låg typ vaken i 2h innan jag somnade så det så!!! ;) Haha ^^  Så jag hann nycktra till och allt innan jag somna så det blev en fin söndag utan fet baksmälla :D ^^
På söndagen så vaknade jag typ kl 13 :) Sen typ fixade jag och Sammy mat på ica ^^ sen så bjöd soet Andrea på skjus te Agnäs. och i Agnäs så vi film och gjorde typ inget ting :P Va typ mäst med Sammy i helgen :) Var typ skoj och trevligt ^^  :P Men som ni ser så blev det ett förjävligt långt innlägg :O Men det får väl va ok den här gången? ;)

PusssBaiiiii



Bilderna från Lollos Fest :P Var oxå på jacks fest, fast tyvär vare inte så mkt drag där :/ Men sånt händer ju :D
Snodde bilderna från Lolla CHEEFFEEEN!!!!! YAAO!!! xD


Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice ;)

2010-10-11 @ 10:51:26
URL: http://loollojansson.blogg.se/
Postat av: meeriah

hahha så jävla klockrent :D festen ägde totalt :D

2010-10-11 @ 11:22:43
URL: http://meeriah.blogg.se/
Postat av: Sammy

var galet skoj <33

2010-10-12 @ 10:36:25
Postat av: Anonym

random med ensambild på mig?

2010-10-21 @ 19:12:44

Trackback
RSS 2.0