20,01

Tjaaa :D

Bjur igår! Och bjur i helgen? Det hoppas iaf jag på :) :D ska snacka med pappa sen ^^ :) Igår blev det typ exakt som skrev, byn ett tag och sen film :D Det var as skoj<3 :)

Idag blev det ju som det blev xD Bussarna var ju helt cp i bjur så kom inte te stan förren 9 tiden och då har ju alla tidiga bussar gått.... så kom inte te skolan förren kl halv 1 -.- Så satt typ Ellas skola och chillade med hon där tills min buss gick :)
Sen på skolan blev det matte och sen gympa :P Typ det jag skulle hinna med på skolan så det gjorde ju inte på tok för mkt att jag kom för sent men måste skärpa mig lite på frånvaron... har blivit mkt i veckan :/ SKÄRPNING B-RUDEN!! ^^
Efter skolan så lolade jag med Dojjan och Lannii i typ 25min innan bussen gick (A) Och sen på bussen spela jag sims3 och gav jäärnet LOL!! XD

Nu ska jag välja gangster kläder tills i morgon då jag Lanni Och Dojjan ska va Gansgsters ;) x) Fjortis varning på oss men det var dojjans ide... xD hahahaha Jag älskar dig gulletttt<33 Hihi
Ikväll ville Ronja ha ut mig på byn här i N så det blir väl en sväng där med :D brukar ju som va trevligt ^^



JAG FICK JU MIN JACKA IGÅR<33



 

 

Fan va snygg den är, TACK MAMMA!!<33



Kommentarer

Trackback
RSS 2.0