23,09

TJA!!
MÖTET GICK BRA :D Aweosmeness!! Och i morgon blire svinhuset och efter det så blire att färga håret med Ella<3 har ju en utväxt som heter DUGA!! Haha ^^
Iaf så hade jag på mig mina klackade stövlar idag (A) Det känndes nog lite i fötterna, dock inte lika mkt som jag minns att det gjorde ^^ det e ju trevligt xD hihi

Innan mötet mötte jag iaf Ella och följde med henne te ersboda och köpte hårfärg :D Kommer bli as skoj att klä upp sig  på fredag, typ ny färgat hår, typ katt kläder till och med en svanns med lite sting i ;) Haha xD Och så klart att känna sig allmänt fiin :)

Kom just hem fårn byn ^^ Träffade Ronja och Jessica :D va skiit skoj :P Kom ju på att jag träffat jessica tidigare i livet under MYCKET trevliga omständigheter och jag råkade ju heta Gabbi då? xD Haha Fiiina minnen vill jag lovah!! :D

Hare fiint och tagga alla fester som kommer nu och ett fett lov ;D <3






Kommentarer

Trackback
RSS 2.0