TARE SÅ SERIÖST ATT DET BLIR OSERIÖST.

om jag kunde skulle jag flyga och aldrig landa igen. va snäll och älska alla. Hitta den jag är menad för och va den trogen. Gör allt för att göra min besvikna mamma glad. sluta försöka va nån jag inte är. och sluta göra allt, kämpa försaker jag inte vill. bara göra det som är lätt elr det jag tkr är värt att kämpa för. Men nu är jag låst i en mall som inte jag vågar spränga. vill gråta, men det löser inget så jag gör det inte. vill skrika på hjälp och säga allt till nån, men det hjälper inte heller.. men endå lägger jag ut allt det här i bloggen som alla jag känner läser. Så jag skriver efter hjälp i stället!?

Och kärlek?
Det e som knark, fast bättre.. inget kan så den kännslan som jag kan springa runt med i flera veckor och månader då jag träffat elr pratar med en människa jag gillar. Och jag gör så konstiga grejor och vill värkligen visa männsikan att jag gillar den men oftast är jag för rädd. har blivit bränd av för många människor. Så tills jag möter en ny och helt underbara människa kan kärleken va. inga jävla fejk förhållanden. fuck that!



DET ENDA JAG VILL ÄR ATT DEN JAG BRYR MIG OM BRYR SIG OM MIG.

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0