Ägd av en och brukad av flera.

Vi ligger som en bunt döda fiskar på varandra och tror nån ska plocka upp oss och ge oss ett hav? Varför ligger vi här och bara tittar på fiskarna bredvid. Varför börjar ingen sprattla för att komma över kanten och kanske men bara kanske ramla ner i havet igen?
Tror du själv att du sprattlar? Jag gör det inte jag bara väntar, elr gör jag det då jag ställer dom här frågorna?
Elr vars ska man klippa bandet? Här, där elr Långt mkt längre? 
När ska man säga nej och bara gå? Jag kan inte gör så mot nån. HA! det kan jag visst är det en människa som jag inte verderar som "bra". tragiskt att man inte är så snäll som gud, för det kan vi?! elr?
Varför kan jag inte det? jag ser mig inte själv som snäll. så säg inte det tror dig inte.
Och våld? Varför är alla rädda för det? Du kan dö?! Du kommer uppleva allt. Lidande. Men inget mer än det kommer hända. Dör hellre plågad än i denna frustration.
Dödad är jag redan i huvudet.
Varför tror man att allt ska bli bra fast man vet bara att man ljuger för sig själv? Varför tror vi på en bättre framtid? basala lycko tänkande vi tror vi ska va lyckliga men inte fan kommer vi va det om vi inte vill.
DU BEHÖVER INTE SVRA PÅ MINA FRÅGOR JAG HAR SVAREN SJÄLV. elr?...


MvH Jenni Victoria Lundberg


Ditt hem är en låda, din bil en låda på hjul, du kör till arbeta i den, du kör hem i den. Du sitter i ditt är hem och Stirrar in i en låda. Den fräter sönder er hjärna, medans krppens låda vissnar, Dör och läggs i den slutliga lådan för att sakta lösas upp. AND WE ARE NOT LIVING IN AT BOX?!

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0