God MorrrN

Heyhey
Igår cyklade jag till bjurholm från brännalnd (ca, 2 mil) Sjukt jobbigt. men min bby behövde mig<3 Allt har ju verkligen inte varit bäst mellan oss på sistonde men efter igår tror jag på en ljusare framtid. fast det kommer va jobbigt, men jag vet att det är värt det (L) Älskar Denny så jävla mkt!!!  Inatt har jag sovit, sett film och fixat till mig själv lite, smörjt in mig med hud kream och lyssnat på bra musik :) Första gången på länge jag bara slappnat av och tagit hand om mig själv på det här sättet. Att bråka med den man älskar påverkar verkligen än sjukt mkt mer än man tror. NU Ska jag rasta Yumyum, ta en morgon cigg, Ta en coffein tablett och börja dagen ^^ Så God MOrgon på er alla :D
För övrigt så har jag "bytt" hud cream nu, Har den äldre varianten av Garnier skin Naturals :) Ansikts kream som ansikts cream ^^ Tkr båda har funka nästan lika bra, SKa prova Garnier nya Variant nät den här är slut ^^ För nu börjar ju ca$hen rulla in lite så då behöver man inte köpa billigt halv bra. Utan halv dyrt super bra tkr jag är bäst ^^ Hatar dock extrema över priser, då tar jag hellre det billigare :) haha jag låter som en Diva x]

Kommentarer

Trackback
RSS 2.0